על דירות מעניינות

פינוי הדירה תל אביב הכותרת כתוב 'אגס מיטה שורץ דירה לגיל זהב ". בלאס וגאס זה 'התושבים סובלים משאיפת עשן בשריפה דירת קומפלקס בכירה ". שבוע לאחר מכן, חזר על עצמו המצב המפחיד. הפעם נקבע כי עישון רשלן אולי הצית אש דומה אחרת במקום אחר בעיר, שגרמה לתמותה של תושב חיים בדירה בכיר. בטקסס הכותרת הלכה 'אש שלוש מעורר מנחה פינוי בפורט וורת' קומפלקס דירת דיור מוגן לקשיש ". וכל מקבלי הכותרת אלה התרחשו על פני תקופת זמן של שבועיים בלבד.

כמובן, לא כל האירועים האלה היו למניעה, אבל הם ממחישים בבירור עד כמה זה חשוב לקשישים וליקיריהם כדי לעשות בדיקה נאותה שלהם כאשר מחליטים על מצב חיים בדירה בכיר. חלק מהבעיה הוא שכמעט בכל המקרים שהוזכרו לעיל, המתחמים היו הכנסה נמוכה יותר. וכאשר זה מגיע ישר אליו, רוב הקשישים בימים אלה חיים על תקציבים מוגבלים.

חוסר תקציב, לעומת זאת, אין זה אומר שהם צריכים לשים את חייהם בסכנה בכך שחי בדיור מוגן עם פרוטוקולי בטיחות רופפים. קשישים שחושבים שהם לא יכולים להרשות לעצמו חיים פינוי דירות בדירת סוויטות הכוללות את כל השירותים של הבית צריכים להיות מודעים לכך שאפשרויות דיור רבות כאלה מסובסדות פדרלית תחת קוד השיכון ופיתוח עירוני סעיף . זה אומר כי קשישים בגילי 62 שנים ומעלה לא יצטרכו לשאת בנטל המלא של העלות.

במקום לחשוש לביטחונם, פינוי הדירה הקשישים יכולים ליהנות מהטבות כגון רווחים גדולים ונוחות חיים, חדרי אמבטיה מלאות עם שירותים כמו לתפוס ברים, שירותי גובה נוחות ולהחליק ריצוף עמיד על מנת להבטיח שהם לא ייפגעו, וקהילות כולל חיות מחמד. שירותי התרמוסטט האקלים מבוקר, אינטרנט, טלפון, טלוויזיה בכבלים, יופי ומספרה, בטיולים קבוצתיים וחבילה מלאה של מכשירי מטבח הם לעתים קרובות גם חלק מחבילת החיים בדירה הבכירה.

זה סוג של חיים בדירה בכירים נשמע הרבה יותר טעים מזה שבו הולך לישון בלילה הוא כרוך בדאגה על עקיצות חרקים ולהבות, לא? אבל במובן הזה, אולי השיקול החשוב ביותר עבור קונים חיים בדירה בכירים הוא הנוכחות של אבטחה 24 שעות ביממה.

זוהי עובדה מצערת של העולם של היום שיהיה פגיע ניצלו. דמי מחלה, תאונה ומעשי אלוהים בצד, קשישים גם צריכים להיות מודאגים לגבי פריצה, גניבה ושוד. צוות אבטחה פינוי הדירה מסביב לשעון הוא כמובן הכי טוב שלהם פעולה כשזה מגיע לשמירה על השרלטנים והגנבים במפרץ.

אם אתה ואת יקיריך הגעתם למסקנה שהגיע הזמן לחיים בדירה מוגן או בכירים, אתה חייב את זה לעצמך כדי לשים את ההגנה האישית שלך בחוד החנית של החלטה זו. מרכז הדיור המוגן הנכון יגרום בראש סדר עדיפויות את הבריאות והבטיחות שלך בזמן עוזר לך לשמור על העצמאות שלך. פינוי הדירה מתקן, אשר מציע סביבה בטוחה, מאובטחת ונוחה בכל יום ביומו צריך לשקול בכאחד הגורמים המכריעים המובילים שלך. שום דבר אחר לא חשוב יותר.