כיצד תבחרו חברת הסעות עבור העובדים שלכם?

anytransport

הסעות לעובדים כבר נהפכו לאחד הפתרונות היעילים עבור חברות ובעלי עסקים. הרבה בעלי עסקים נאלצים להתמודד עם איחורים רבים של עובדים ובנוסף חייבים לשלם להם דמי נסיעות ואחזקת רכב.

שימוש בחברת הסעות הינו הפתרון הנוח ביותר עבור בעלי עסקים רכב ההסעות אוסף את העובדים בשעה מסוימת ומביא אותם למקום העבודה ומחזיר אות העובדים בבטחה לביתם.

השימוש בשירות של חברת הסעות חוסך זמן וכסף עבור המעסיק כאשר המעסיק מספק הסעה עבור העובדים אין לו כבר צורך לשלם דמי נסיעות והחזקת רכב כאן המעסיק מתמודד מול חברת הסעות אחת שמספקת את השירות .

מלבד החיסכון וההגעה בזמן לעבודה בטיחות העובדים היא מעל הכל שימוש בחברת הסעות מבטיח את בטיחות העובדים היות וחברת ההסעות מובטחת והעובד מבוטח ברגע שיצא מביתו ועד שחוזר אל ביתו.

כיצד לבחור חברת הסעות אמינה ואיכותית ?

כאשר ניגשים לבדוק לגבי חברת הסעות ישנם מספר דברים שצריך לקחת בחשבון ולבדוק אותם.

דבר ראשון יש לבדוק שהרכבים אשר מסופקים על ידי חברת ההסעות בני פחות מעשר שנים על הכביש ועוברים הליך בטיחות על ידי קצין רכב מטעם משרד התחבורה. על פי החוק חובה על כל רכב הסעות להיבדק אחת לחודש על ידי קצין רכב הממונה מטעם משרד הבטיחות קצין הרכב בודק את תקינות הרכב וכמובן את הנהג שנוהג ברכב אם הוא מאושר להסעת נוסעים.

anytransportדבר שני שצריך לבדוק זה את אדיבות הנהגים עבודתו של נהג אינה קלה וישנם הרבה נהגים שמאבדים את סבלנותם בזמן העבודה האדיבות היא מצרך חשוב כשמדובר על הסעת עובדים.

כמו בכל דבר גם בתחום ההסעות יש לבדוק כמה וכמה בצעות מחיר ולעשות השוואת מחירים בין החברות השונות הסעות עובדים בתעריפים שונים בדרך כלל אחד מן השני המחיר להסעה משתנה על פי סוג הרכב כמות הנוסעים כמות הק"מ שהרכב צריך לעבור וכמובן הזמנים אם מדובר בשעות לא שגרתיות כגון מקומות שיש להם משמרות סביב השעון המחיר יהיה בהתאם

ניתן למצוא מחירון הסעות ברשת האינטרנט ולהתעדכן בערך כמה עולה הסעה עבור העובדים כמובן שמחירון זה הוא רק כדי לקבל אינדקציה מסוימת עבור המחירים כדי לדעת מחיר מדויק יש לברר מול חברת ההסעות חשוב לזכור כי כמה שיותר הסעות שיינתנו לחברת ההסעות כך המחיר יוכל לרדת בהתאם.

לסיכום, הסעת עובדים היא הפתרון הזול והנוח ביותר עבור בעלי עסקים ומעסיקים למיניהם כך העובדים מגיעים בצוטרה נוחה למקום העבודה ואינם צריכים לדאוג לפקקים ולתנועה במהלך הגעתם לעבודה בנוסף אינם צריכים להסתמך על התחבורה הציבורית שלא תמיד מגיעהלכל מקום.