כל העובדות על מצבר לרכב

מצבר לרכב בנזין

בס"ד

מצבר לרכב הוא הלב של המנוע הוא אמור להזרים את הזרם כדי המנוע יתיל בכלל לעבוד מלבד זאת מצבר לרכב מעניק לכל המערכות החשמליות ברכב את זרם החשמל אשר הם נדרשות לו מצבר לרכב לרוב עובד על 12 V אך כמו כל דבר בחיים גם למצבר יש טווח חיים מוגבל אורך החייםש ל מצבר במנוע בנזין אמור להיות בין שלוש לארבע שנים לעומת מנוע דיזל ששם אורך החיים הוא קצר יותר כיון שמנוע דיזל מצריך מאמץ יתר מן המצבר והוא נע בין שנה וחצי לשלוש שנים.

המצבר דורש תחזוקה שוטפת במהלך כל השנה אי ביצוע תחזוקה שכזו יגרום למצבר לקצר את חייו הרבה מה יותר ממה שחשבתם הרבה מתפלאים מדוע המצבר שך הרכב שלהם אינו מאריך ימים כמו אצל אחרים התשובה לכך היא פשוטה והינה חוסר תחזוקה התחזוקה שאנו מדברים עליה היא בסה"כ מספר פעולות פשוטות שאמורות להתבצע על ידי הנהג כל תקופה מסוימת ואינם מצריכיות ידע רב או כשרון טכני מיוחד  אך מספר פעולות פשוטות אלו  יכוולות  להאריך את חיי המצבר לפני שמתחילים לעבוד עם מצברים כדאי לעיין בכללי הבטיחות לעבודה עם מצברים.

בדיקה חיצונית של המצברמצבר לרכב בנזין

לבדוק את המבנה החיצוני של המצבר האם הוא סדוק או שלם? האם ישנה בריחה או נזילה של חומצה מהמצבר עצמו והאם ישנה קורוזיה מסביב לחיבורים במידה וקיים סדק במבנה יש לפנות מיד לחשמלאי רכב.

בדיקה של מפלס המים במצבר

בדיקה של הנוזל הנמצא בתוך המצבר ישנו מפלס מים שאמור להיות בכל מצבר במידה ואנו בודקים ורואים שחסרים מים במצבר יש למלא מיד את המצבר במים מזוקקים.

אין למלא במים רגילים מילוי מים רגילים מקצר את חיי המצבר יש למלא אך ורק במים מזוקקים בלבד.

בדיקת קורוזיה

יש לבדוק אם ישנה קורוזיה על החיבורים וכמובן לבדוק שהחיבורים נמצאים במקום במידה ויש קורוזיה ניתן לשפוך מים חמים על הקורוזיה ולשפשף באמצעות מברשת קשיחה ניתן גם באמצעות מברשת שיניים.

אלו מספר פעולות פשוטות שעל הנהג לעשות מידי כמה זמן על מנת להאריך את חיי המצבר במידה והקפדתם על בידקות נכונות תוכלו להאריך אך חייו של המצבר אך אם המצבר אינו מתפקד כראוי או שפשוט למרות התחזוקה הגיע זמנו של המצבר להיפטר מן העולם זה הזמן לרכוש מצבר חדש לרכב

מהיכן הכי כדאי לרכוש מצבר לרכב?מצבר לרכב

ישנם הרבה חנויות המוכרות מצברים לרכב גם בעלי מוסכים מוכרים מצברים לרכב ולמעה גם חברות שירותי הדרך מוכרות מצברים לרכב אך מהיכן הכי כדאי לרכוש. רכישת מצבר לרכב צריכה להיעשות בחכמה כדי שתהיה עסקה משתלמת לבעל הרכב גם לקבל מחיר טוב וגם מצבר טוב שמתאים לרכב. ההמלצה הטובה ביותר היא לפנות שלירות מצברים עד הבית. בשירות זה תוכלו למצוא מצברים לכל סוגי הרכבים ובמקביל תוכלו לקבל את המצבר עד אליכם לבית

מדוע כדאי לבחור בשירות זה?

היות ובעלי המוסכים השונים רוצים להרוויח על המצבר שהם מוכרים ומכירת המצברים אצלהם זהו עניין צדדי לכן הם מגדילים את הרווח שלהם במחר של המצבר כך נוצר מצב שבו הלקוח משלם הרבה יותר ממה שצריך לשלם גם חברות שירותי הדרך והגרירה מכירת מצברים הוא עניין צדדי אצלהם וגם הם רוצים להרויח כמה שיותר ובנוסף מנצלים את העובדה שקוראים להם רק כאשר הרכב נתקע ובעל הרכב מעונין להיחלץ כמה שיותר מהר ממצב זה ולכן דורשים מחיר מופקע עבור המצבר שהם מוכרים.

הבחירה בשירות מצברים עד הבית הינה הבחירה הטובה והזולה ביותר מכיון ששירות זה משווק את כל סוגי המצברים לכל הרכבים ובנוסף העיסוק היחדי שלו הוא מצברים לרכב כאן תוכלו למצוא מצברים ללא פערי תיווך גבוהים יחד עם שירות מעולה והחלפת מצבר מכל מקום שלא תהיו ללא ניצול של המצב בו נמצא בעל הרכב.

לסיכום, אם תרצו מצבר חדש לרכב לא חייבים להתרוצץ ממקום למקום כדי להשיג מצבר במחיר טוב תוכלו בשיחת טלפון אחת להשיג מצבר מתאים לרכב שלכם לפי סוג הרכב במחיר מעולה עד הבית.

1 thought on “כל העובדות על מצבר לרכב

Comments are closed.