מדוע אמריקאים אוכלים נקניקיות פחות

האמריקנים הוציאו 1.7 מליארד דולרים (לפי שער הדולר להיום )על נקניקיות בשנה שעברה, וזה רק בסופרמרקטים, זה לא נחשב נקניקייה שנרכש במסעדות ומתקני ספורט או מרוכלים ברחוב. ואין יום טוב יותר לצריכת נקניקיות מהארבעה ביולי, כאשר האמריקנים צפויים לאכול כ 150 מיליון מהם, מספיק כדי למתוח מוושינגטון, ללוס אנג'לס יותר מחמש פעמים.

בעוד המספרים האלה מרשימים, מכירות נקניקיות הכוללות הולכות ופוחתות. על פי נתוני IRI, חברת מחקרי שוק משיקגו, מכירות ירדו יותר מ -3 אחוזים בשנת 2012 משנת 2011, לאחר שנתיים רצופות של ירידות קטנות יותר. הנתונים לשנה זו מחפשים רך גם כן. השפל מפתיע לאור כלבי כלכלה חם איטיים נחשבים בדרך כלל מזון המיתון האידיאלי.
איור: ג'ניפר דניאל; נקניקייה: גטי; ספר שיאים של גינס

רונלד רגיל, פרופסור לכלכלה חקלאית באוניברסיטת מיזורי, הוצע כמה הסברים אפשריים לגורלה הכושלת של פרנקפורטר. נקניקיות הן פופולריים במיוחד בקרב ילדים, למשל, ולכן שיעור הילודה בירידה של אמריקה יכולה להיות אשמה. דפוסי הגירה משתנות ולפרופיל דמוגרפי יכולים גם לשחק תפקיד. ג'נט ריילי, נשיא נקניקייה הלאומית ונקניק המועצה, קבוצת סחר, רואה גורמים אחרים בעבודה. "עלויות חומרי גלם גבוהות מובילות לנקודות מחיר הקמעונאי גבוהות יותר", היא אומרת. "צרכנים רגישים מאוד לזה". Stalker ריאן, מנהל מותג לעברית לאומי, מכירותיה הן מחוץ בשיעור של 5 אחוזים השנה, מסכים. "האתגר הגדול ביותר בפני התעשייה שלנו הוא העלייה בעלויות של סחורות, ובמיוחד מחירי בשר, בשנים האחרונות, אשר בדרך כלל מיתרגם רכות במכירות."

כל זה לא מפתיע את ג'וש , עיתונאי אוכל והיסטוריון. הוא מנבא את הנקניקייה תהפוך יותר ויותר לשוליים כמו החיך האמריקאי מרחיב. "אני מוכן להתערב שיותר אמריקאים, ואמריקאים צעירים, במיוחד עכשיו לאכול נאצ'וס או טאקו מנקניקיות", הוא אומר. אבל מה עם סניפים רבים המשרתים נאצ'וס על נקניקיות? "זה בדיוק הוכחה למצב הנואש של הנקניקייה!", הוא אומר. "זה כמו שחקנית בגיל העמידה שמקבלת בוטוקס ושתלים בחזה כדי לנסות ולהישאר רלוונטיים."

מותג אחד לא עודד את המגמה כלפי מטה: המפורסמת של נתן (Nath), מכירותיו הן עד 17 אחוזים מהשנה שעברה. "באופן טבעי, אני חושב שזה בגלל שיש לנו את הנקניקייה הטובה ביותר", אומר הנשיא וויין Norbitz. "בזמנים קשים, אם אנשים הולכים לאכול נקניקיות פחות, לעתים קרובות הם בוחרים מוצר פרימיום. הם בוחרים להתמכר. "של נתן גם מקבל דחיפה לקידום מכירות מהתחרות השנתית שלה יולי 4 אכילת נקניקיות בקוני איילנד.

עדיין יש לו את הנקניקייה אחת מעוז: אצטדיוני בייסבול. אוהדים יכולים לקנות כל דבר, החל סושי לצלעות צלויות, אבל נקניקיות יישארו המוכר העליון כמעט בכל אצטדיון בליגה גדול. (יוצא מן הכלל:. פרק מילר במילווקי, שם נקניק הוא המלך) יש גם קומץ של מסעדות artisanal כלב, כמו נביחה, בברוקלין. הבעלים, ג'וש שארקי, bastes הנקניקיות שלו עם "רוטב נביחה," תערובת של שומן חזיר מעושן עם חמאה מוקצפת.

אפילו שארקי אומר שזה לא קל להיות בעבודה שלו. "זה מודל עסקי די קשה, משום שהוא מבוסס על נקודת מחיר נמוכה", הוא אומר. "אז זה עסק שנפח צריך למכור הרבה נקניקיות."