סוגי שלטים שונים

קיימים שלטים שונים ומגוונים. החל משילוט חוצות על גביי פוסטרי ענק, שילוט מואר, שילוט בטלויזיות גדולות ושילוט בצורת תריסים חשמליים. מטרתם העיקרית של כל סוגי השילוט היא להביא לחשיפה של בית העסק, המוצר או השירות שבית העסק מציע למרחקים, זאת כדי שכמה שיותר אנשים ולקוחות פוטנציאליים יחשפו למידע זה. כבעלי בית עסק מסוים, עלינו להכריע מהו השילוט הטוב ביותר עבור העסק שלנו וכיצד נוכל להתאים את השילוט לתקציב הנתון לצורך פירסום. השלטים יופיעו לרוב במקומות הומי אדם כמו כבישים עירוניים ובין עירוניים, צמתים מרכזיות, על גביי בניינים בולטים ועוד.

שלטים מוארים לעסק שלך

מתלבט באיזה שלט כדאי לבחור? חשוב שתכיר את האפשרות של שילוט מואר. שילוט מואר הוא שילוט רגיל, אשר משתמש באפשרות התאורה, כדי להבליט את המידע המתפרסם על גבי השלט. בעידן בו אנחנו מוצפים בפרסומות מכל כיוון, יותר ויותר קשה לבתי העסק השונים למשוך את עינינו לעבר הפירסום שלהם. שילוט מואר הוא אחת הדרכים הנפוצות ביותר למשוך את העין של האנשים ולגרום להם להסתכל במודע או לא במודע על השלט של אותו בית עסק. בחירה בשילוט מואר הוא דרך מצויינת להשקיע את תקציב הפירסום בצורה נכונה, שכן הם אינם השלטים היקרים ביותר וכך נוכל להשיג את מטרתנו, שהיא פרסום המוצר או השירות שלנו, גם מבלי להשקיע הון בתקציב הפרסום שלנו.

  • יתרונות השילוט המואר

לאפשרות הפרסום באמצעות שילוט שהוא מואר ישנם מספר יתרונות בולטים על פני צורות פרסום אחרות.

  • האפשרות לבלוט בכל מקום באמצעות התאורה.
  • השלטים מוארים הם דרך מצויינת לפרסום בכל שעות היממה, גם בשעות החשכה.
  • שילוט מואר מאפשר לנו להדגיש פרטים מסויימים על ידי שימוש בצבעים ובסוגי תאורה שונים
  • שילוט מואר הוא שילוט עמיד וזול משמעותית מסוגי שילוט אחרים כמו למשל פרסום בטלוויזית חוצות.
  • שילוט מואר יכול להיות גם שילוט שנמצא מעל בית העסק ומדגיש עבור העוברים השבים שבית העסק שלנו נמצא ממש כאן.

כיצד יוצרים שילוט מואר

לעיתים נדמה לנו כי הדרך להאיר שלטים היא פשוטה וכל אחד למעשה יכול לחבר תאורה לשלט שלו. אך למעשה בניית שלט מואר היא איננה משימה פשוטה ולכן כדאי לתת לבעל מקצוע לבנות לנו את השלט המואר לעסק שלנו. הסיבה היא ששלט מואר צריך להיות בולט וממש לא פשוט להבליט שלט מפח באמצעות תאורה. בנוסף שלט מואר עושה שימוש בחשמל והוא מצוי לרוב בחוץ, במקום החשוף לגשמים ולפגעי מזג האויר, מה שאומר שהשלט חייב להיות עמיד בפניהם, כדי שיוכל להחזיק מעמד ולא ידרוש תיקון באופן תדיר. הדרך הטובה ביותר להאיר שלט, היא באמצעות יצירת תיבות תאורה חסינות למים. על חזית השלט, העשוייה לרוב מחומר שקוף למחצה, מודפס הכיתוב ומאחורי הכיתוב ממוקם גוף תאורה נסתר ומוגן, אשר עשוי לרוב מתאורה חסכונית בחשמל, זאת כדי להפחית את עלויות החשמל עבור השלט שלנו.