לא אתם תספגו את עלות אינסטלטור בגבעתיים

לא מהכיס הפרטי שלך – אינסטלטור בגבעתיים

ידוע שכל תקלה תקלה בצנרת – הכתובת לפתרון היא אינסטלטור בגבעתיים. סתימות, ריח ביוב, חשבון מים גבוה, או נזילות- הכל בתחומי האינסטלטור. לא תמיד עליכם לשלם מכיסכם לאינסטלטור. אם אתם בעלי ביטוח,דיירים חדשים או שוכרים- יש מי שמשלם עבורכם.

בתור בעלי דירה חדשים לבטח עשיתם ביטוח על הדירה. אם כן, ישנו סעיף בביטוח שעוסק בתחומי הצנרת. במקום שתקראו בעצמיכם לאינסטלטור בגבעתיים ותשלמו לו מכספכם הפרטי, ישנם נזילות ופיצוצים שונים אשר כלולים בתחום הביטוח.

שוכרים לא משלמים על תיקוני צנרת

לפני קריאה לאינסטלטור בגבעתיים, בדקו האם הביטוח יכול לטפל בבעיה שקיימת, אם דרושה השתתפות עצמית במהלך הטיפול, לפעמים יהיה משתלם יותר להזמין אינסטלטור בגבעתיים באופן פרטי.

חוץ מביטוח דירה, ישנם סוגי ביטוחים שונים, למשל אחריות מהקבלן. חשוב לתת את הדעת למגוון עסקאות הקשורות בבית ומספקות ביטוח, אחריות והשתתפות בתיקוני צנרת.

בתור שוכרים רוב תקלות האינסטלציה לא קשורות אליכם אלא לבעל הדירה. יתכן שאם מדובר בסתימה קטנה שאפשר לפתוח בעזרת פומפה, לא תערבו את בעל הדירה. אך בכל דבר גדול יותר- בעל הדירה אחראי לתיקונים, אלא אם צוין אחרת במפורש בחוזה (רוב החוזים הם חוזים סטנדרטיים בהם מצוין כי האחריות היא על בעל הבית).

יתכן ובעל הבית יעמיד לרשותכם אינסטלטור בגבעתיים ויתכן שיעניק לכם החזר כספי, עבור כל אינסטלטור בגבעתיים אותו תזמינו לביצוע התיקון.

אם הדירה היא שלכם וזוהי דירה ישנה, עליכם להזמין אינסטלטור בגבעתיים ואף לשלם לו מכספכם. אך גם כאן ישנן הקלות. רוב בעלי המקצוע מוכשרים בתחומים נוספים. מרבית הפעמים תמצאו אינסטלטור בגבעתיים אשר מומחה גם בגבס או בשיפוץ. במקרים הם אתם נזקקים לכמה שירותים, חפשו איש מקצוע אחד שיעשה לכם מחיר משתלם בעבור כמה שירותים. הדבר רווחי עבורכם וגם עבורו.

לפני שמזעיקים את האינסטלטור, מומלץ לבדוק אם ישנו איזה ביטוח או אחריות על הצנרת בדירה. היה וכן- בררו האם משתלם להפעיל אותם. אם הנכם שוכרים זכרו כי המשכיר אחראי ע כל תיקוני הצנרת, אלא אם צוין אחרת במפורש. ולסיכום- אם כבר מתקנים את הצנרת, זוהי הזדמנות לשפץ בעזרת אותו איש מקצוע ולבקש ממנו הנחה.